Ctecka otisku prstu - na dvere

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Říjen 4 11:04:30 CEST 2007

Petr Zahradnik wrote:
> To jo, akorat je to trochu sci-fi. Zatimco ziskat RFID kod je velmi
> jednoduche, vyrobit funkcni kopii prstu z otisku prstu na sklenicce je
> daleko slozitejsi nez vlezt do domu oknem :-)

len tak pre zaujimavost, videl som niekde tento navod. kedze nemam
citacku prstov, nemam to ako vyskusat:
1. zoberieme pohar s otlackom onoho cloveka
2. jemne posypeme ciernym tonerovym praskom
3. odfotime
4. spravime plosak z odfotenej predlohy (dostaneme relief s otlackom prsta)
5. namiesame nejaku zmes (zelatina, lepidlo, silikonovy tmel, gumu...)
6. zalejeme predlohu

ak ma niekto moznost, mohol by to skusit :)

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises