Ctecka otisku prstu - na dvere

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Říjen 4 09:11:11 CEST 2007

dorby den,

my mame vo firme dochadzkovy + na kazdych dverach jedna klavesnica so
snimacom rfid, dostali sme karticky + kazdy dostal PIN. nemusi chodis s
kartickou (moc nepohodlne). mna prestal bavit uz aj PIN, tak som si
kupil ten gombik 18mm priemer a nalepil zospodu hodiniek. to je pohoda
otvarat hodinkami :).

ja osobne by som do snimacov otlackov nesiel. pred nejakym rokom na
nejakej konferencii nejaky clovek oklamal vsetky citacky co tam mal (ale
12 kusov?), dokonca aj tie, co zoberu len zarucene zivy prst.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises