Ctecka otisku prstu - na dvere

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Čtvrtek Říjen 4 02:28:25 CEST 2007

čtečku otisku prstů jsem měl v ruce na vyzkoušení. Ta, co jsem ji měl
pracovala na principu kapacitního snímání. Funguje to velmi dobře i s velmi
špinavýma prstama. A na nějaký plastový kopie to nereaguje. Tak snadno se
oblbnout nedá.

Cena asi něco přes 3000,-

Ovšem pro naše aplikace se moc nehodí, protože potřebujeme identifikaci -
potřebujeme vědět, kdo otevřel. A to se s těmito čtečkami dělá hrozně blbě.
Asi by to šlo, prý to má v paměti pro každej prst asi 200 bytů.

Jako frajeřina je to ovšem super.

Používáme (a vyrábíme) čtečky na již zmíněné bezkontaktní karty.
Identifikace je 4 byty a naprosto jednoznačná. Já osobně ten čip nemám
voperovaný pod kůží, ale vykuchal jsem to z klíčenky a přidělal na řemínek
od hodinek. Karta nebyla pohodlná, klíčenka taky ne - obojí jsem zapomínal v
kanceláři na stole a když jsem se vracel ze záchoda, tak jsem se do kanclu
nedostal.

Jirka