PIC a PWM - DDS

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Říjen 3 21:50:10 CEST 2007

Ahoj,

> Funkcni desku po vas nikdo nechce.Samozrejme ze jsem se koukal na Analog
> nez jsem predchozi dotaz napsal, ale tam me jen presmerovali na amtek.cz
> a tam jsem o vzorcich nenasel ani zminku.

ja som si myslel ze do vasho kralovstva posielaju vzorky bez problemov... To
len u nas si to musim kupit. Napisal som pekny SW pre ich prevodniky, len to
nemam ako vyskusat a dat do toho tych par stovak sa mi moc nechce. Takze
premyslam, ze to niekde vycapim s poznamkou, ze ak sa najde nejaka dobra
dusicka a posle mi vzorky, tak to aj vyskusam a budem dalej zveladovat ku
vseobecnemu uzitku celej spolocnosti...

A.