PIC a PWM - DDS

Miloš Šula sula@rps.cz
Středa Říjen 3 21:26:12 CEST 2007

Funkcni desku po vas nikdo nechce.Samozrejme ze jsem se koukal na Analog
nez jsem predchozi dotaz napsal, ale tam me jen presmerovali na amtek.cz
a tam jsem o vzorcich nenasel ani zminku.A navic se jedna o velkeho
distributora s kterymi mam spatne zkusenosti, jelikoz kvuli par kusum
nehnou ani prstem ( osobni nekolikaleta zkusenost napr. s Osramem a
nekolika dalsimi distributory ).Ale priznavam mail jsme jim nepsal.O tom
ze to maji ve Farnellu, nebo pselectronic jsem nevedel a proto se taky
ptam.Ale jestli je vam milejsi ze tu koluji maily s 0.5MB prilohami a
mluvi se tu o svobode slova a dalsich vecech , ktere jsou tematicky
uplne jinde nez o cem ma tato konference byt tak prosim, ja se aspon
drzim obsahu.

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, October 03, 2007 5:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: PIC a PWM - DDS

a uz ste nieco vyskusali, alebo sa len domnievate? Bohuzial hotovu a
funkcnu dosku vam uz nedonesiem. Skuste sa pozret ako sa objednavaju
vzorky, ak to nepojde tak si ich skuste kupit u firmy ktora dodava
analog devices alebo u niektoreho velkoobchodu.
Prepacte za hruby vyraz ale myslim ze teraz je ten pravy cas zdvihnut
prdel a prestat sa pytat.
balu