Svoboda slova - dejte si pozor na internetu.

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Říjen 3 12:25:38 CEST 2007

Jak muze byt nejaka IP adresa berna mince pro policii ? Muzu mit MAC adresu
nekoho uplne jinyho a pod jeho IP adresou muzu pachat trestnou cinnost . Jak
mi dokazi z ktereho pocitace fyzicky to bylo ? Dneska prece tam kde je DHCP
vazane na MAC adresu neni problem chvilku "poslouchat" provoz vzit si ty MAC
adresy a delat ze sebe jiny pocitac .  Nebo taky muzu pouzit men in middle
utok a zase nikdo nic nevi . Samozrejme u podnikovych siti uz je to asi
horsi ale i tak . Treba muj provider co mam doma mi umoznuje bud byt
schovany za nejakym NATem anebo mit vlastni IP adresu , ale zase je to
vazane na MAC(vnitrni adresu mam porad stejnou a na muj komp jsou vlastne
jen forwardnute porty ) takze zase muzu rict , ze to delal nekdo kdo se
vydaval za moje PC :)

snehulak