PIC a PWM - DDS

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Říjen 3 12:18:29 CEST 2007

Stale nevime podstatnou vec - k cemu to ma cele
slouzit. Nebo-li jakou fazovou cistotu musi
vysledny signal mit. Jestli potrebujete periodu s
rozlisenim 0.1ns, musi byt sirka pasma >10GHz.

Kuprikladu pri rizeni krokovych motorku nevadi
fazovy sum (jitter), protoze mechanicka
setrvacnost se postara o zprumerovani. Pumpa,
kterou ten krokovy motor pohani, musi byt
nastavitelna na rychlost cerpani treba 0.01 -
10.00 ml/min, ale nevadi, kdyz se pri frekvenci
rekneme 3462Hz stridaji pulsy se sirkou 288 a
289us, staci, aby kazdou sekundu prislo presne 3462 pulsu.

J. Hanzal