Dobíječka AKU vrtačky

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 3 09:39:08 CEST 2007

10 clankov na 14,4V? Nemate ich 12? Mam podobnu aku-vrtacku na 12V,
clankov je skutocne 10 s kapacitou po 1100mAh. Nabijacka je zapojena
presne ako vasa (cervena dioda je v priepustnom smere). Zdroj k nej je
"do steny" s nominalnym napatim 15V, je nestabilizovany a patricne
makky. Ono to zapojenie nabijaci prud neriadi, maximalne obmedzuje tym
10ohm odporom. Cervena LED mi nezhasne nikdy, ani ked nabijacku
zabudnem a akumulatory sa prebijaju (su vyrazne teple).

Takuto nabijacku by chcelo vyhodit a postavit poriadnu, ale kto by sa s
tym hral, ked vrtacku pouzivam len obcas...

miro