Re: Dobíječka AKU vrtačky

Šula Miloš sula@rps.cz
Středa Říjen 3 08:00:03 CEST 2007

Tady je schéma :
http://carnivore.ic.cz/extol.gif
Nějak netuším, kdy se vůbec má rozsvítit ta červená dioda, když je zapojená obráceně...
Když tam zapojím 16V nebo 18V zdroj a vložím akumulátor tak červená nesvítí ( zřejmě indikuje asi až nabití... ?, ale jak může být napětí na akumulátoru větší, než napětí na zdroji... )

Miloš
  ----- Original Message -----
  From: JD
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, October 02, 2007 11:59 AM
  Subject: Re: Dobíječka AKU vrtačky

  Kdyz je to tak jednoduche, obkreslete zapojeni i s hodnotama tech R a poslete sem... Nebo staci slovne popsat jak je to zapojene...

  JDrozd

  Dobrý den,

  2. října 2007, 9:44:35, napsal jste:

       Dobrý den,

        mám tu aku vrtačku 14.4V extol s kolíbkou ( obsahuje jen 2 svítivé diody 1 obyčejnou diodu a 3 odpory uvnitř ).Ztratil se mi k té kolíbce napájecí zdroj.Víte někdo jaké má mít zdroj napětí ? Zkoušel jsem 16V adaptér, ale zřejmě to je málo - baterie se nedobíjí.Odhaduju to aspoň na 18V...

        Miloš

  --

  S pozdravem,

   JD