Ctecka otisku prstu - na dvere

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 2 16:59:58 CEST 2007

No felcara bych k tomuto projektu neprizval. Vasi zamestnanci by s tim souhlasili ? Asi ne.
Nebavime se o psech, ale o lidech.
Mam psy cely zivot a to velke i male, posledni je jezevcik, ktereho jsem puvodne nechtel pro jeho naprosto dementni pohled pri prvnim setkani. Kdybyste vedeli co se z teto fenky vyklubalo za chytrolina, tak byste neverili. Mam ji hrozne rad.
Jindra Polivka

  Bude to uvnitr, nepotrebuji vysokou bezpecnost. Chci tim nahradit bezne klice do kancelera a skladu. Spise je to frajerina.
  Karta mi nic neprinese, snad jedine cip implementovany pod kuzi. Ale nevim jestli je tady nejaky felcar, ktery je na to vybaven.
  Michal Gregor