Ctecka otisku prstu - na dvere

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Říjen 2 15:35:22 CEST 2007

ja jsem testoval ctecku od sony s RS232
je to delane dost do nepohody
a velmi mile me prakvapila kvalita a spolehlivost
cena cca 3000 Kc
v praxi jsem to nemel nikdy zprovoznene aby se to otestovalo na mase
lidi a ve spine

ale na stole to reagovalo i kdyz to bylo velmi zaspinene a spolehlive
cetlo i mizerne prilozeny prst
pokusy typu polozit na snimac cosi (papir,vlas) a prez to teprv prst
vzdy 100% precetlo i kdyz se zhorsovalo score shody

ruzne castecne prilozene prsty v pohode zhruba do 1/4 plochy puvodniho
otisku identifikuje
pootoceni nehraje zadnou roli