restart napajeni pres ethernet

hwmp hwmp@mikroservis.cz
Pondělí Říjen 1 23:02:05 CEST 2007

Zdravim,

> existuje hotový produkt, který by dokázal na základě nějakého
paketu-signálu po ethernetu vypnout zapnout síťové napájení 230V.

> Ideální by bylo: prodlužovací šnůra se 3-mi zásuvkami v nich jsou např.
wifi pointy, potřebuji abych té 'śnůře' poslal ten signál a ona ty své
zásuvky na chvíli vypla/zapla a provedla tak tvrdý restart těch připojených
zařízení.
> Nehodnoťte princip řešení a proč tak. Zajímá mě zda něco podobného na trhu
existuje.

My pouzivame zarizeni NETIO-230 (dodava u nas spousta firem, cena je okolo
2500,-),
ovlada to 4 IEC zasuvky.

Dale mame jeden kus IPM-8002 od Planetu, ten ovlada 8x IEC zasuvky,
navic ma na kazde zasuvce snimac proudu s moznosti indikace a odpojeni
pri prekroceni povoleneho odberu, ale ta cena je okolo 12tis.

Ale podle meho nazoru nejlepsi reseni je od APC Back-UPS HS 500.
Ta ma pres WWW-rozhrani dostupne ovladani 4 IEC zasuvek ve trech
skupinach a da se poridit okolo 2500,-. Akorat ma trosku nedoresenou
konfiguraci IP adresy - pokud je k dispozici DHCP server, tak je to bez
problemu, ale pokud je potreba zmenit pevna IP adresa, tak se to da jedine
lokalne pomoci MAC utility, vzdalene to nelze.

Zkouseli jsme i ruzne jine watchdogy a restartery, ale bud nemeli
primo 220V vystup, nebo jejich spolehlivost nebyla moc vysoka - meli
jsme dva kousky  IP/GSM watchdogu, ktere vydrzely byt "nazivu" tak
maximalne dva dny (coz u watchdogu je vada dost podstatna :-))....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz