restart napajeni pres ethernet

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Říjen 1 20:16:41 CEST 2007

On Mon, 1 Oct 2007, Straka Jan wrote:

> Vážení,
> existuje hotový produkt, který by dokázal na základě nějakého paketu-signálu
> po ethernetu vypnout zapnout síťové napájení 230V.
>
> Ideální by bylo: prodlužovací šnůra se 3-mi zásuvkami v nich jsou např. wifi
> pointy, potřebuji abych té 'śnůře' poslal ten signál a ona ty své zásuvky na
> chvíli vypla/zapla a provedla tak tvrdý restart těch připojených zařízení.
> Nehodnoťte princip řešení a proč tak. Zajímá mě zda něco podobného na trhu
> existuje.

Krome toho co tady psal p. Poucha doplnim jeste nasledujici -

IPwatchdog z www.mikrovlny.cz . Pouzivam to, hlavni funkci tedy neni
vzdalene vypina ale umi pinkat IP adresy a o restart formou vyp/zap
provede sam. Je mozny ale i po prihlaseni pres www a zmacknuti cudliku.

IPrele z www.hw.cz, nicmene to ma napajeni 12v a ovlada kontakt 12v
takze se to musi doplnit zdrojem a necim co pak bude delat to vykonove
spinani. Ten IPwatchdog je proti tomu pekne kompaktni.

APC PDU - pro profi pouziti do racku - je to 1U lista s osmi vystupy
220V. Nedela to watchdog, ale ma to v pristup pres ssh nebo https
moznost zavest uzivatelske ucty a opravneni pro jednotlive outlety.
Je to samozrejme drazsi nez predchizi reseni ale osminasobku ceny
IPwatchdogu to nedosahuje pri osmi ovladanych outletech :-)