restart napajeni pres ethernet

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Říjen 1 19:36:01 CEST 2007

Dobrý den,

nechci si pořád dělat reklamu, ale jak to tady čtu, zkusím poradit
takto:

My takovou spínanou zásuvku přes Ethernet máme prakticky hotovou, ale
čeká na nějaké testy, než ji budeme prodávat. V tuto chvíli bych Vám
snad mohl nabídnout řešení s nejmenším modulem Quido (2 výstupy ovládané
přes Ethernet
http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0236 ) a
doplnění 2 relé schopnými spínat 230V. Vše může být na lištu DIN.

Povel můžete poslat například TCP protokolem z nějakého vlastního
programu či TCP terminálu, nebo má Quido i vlastní webové stránky, kde
stačí kliknout myší.

Omlouvám se za komerční příspěvek.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha