restart napajeni pres ethernet

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Říjen 1 16:04:04 CEST 2007

Resil bych "routeromanii". Byl by to jednoduchy pridavny bastlik s
fototriakama a umelo by to daaaaleko vic, nez jen tupe na zaklade packetu
vypnout/zapnout. Napriklad pravidelny reset na zaklade cronu, nebo reset na
zaklade toho, ze se to nekam nedopingne atd. Vedle toho to muze treba i merit
a zobrazovat data protekla APckama.... zkratka sily to ma dost a stoji to
pouhou cca tisicovku.

Jedina nevyhoda, neni to "buy&play", musite na tom nejprve utratit trochu
usili a sve invence.

Jakub Serych