PIC a PWM

Jozo svk421@zoznam.sk
Pondělí Říjen 1 11:31:58 CEST 2007

> potřebuji generovat PICem ideálně přes PWM, signál o různých
> frekvencích od zhruba 800Hz - 65KHz s rozlišením tak 14 - 16 bitů cca
> 1-5Hz/1bit.Na duty cycle mi nezáleží ten bude pevně nastavený třeba na
> 1:4.Koukal jsem teď na dokumentaci třeba k 18F2550, ale ten umí jen
> rozlišení 10bit pro PWM ( z TMR2 ),což mi nestačí. Existuje nějaký
> brouk, který to zvládne ? Plus musí mít alespoň 1 A/D 16 bit vstup.

Neviem isto, ale mam pocit ze sa tu pletu trochu pojmy. Ak je PWM
10-bitove, znamena to, ze strieda v ramci jednej periody moze mat 1024
hodnot - teda ten "duty cycle", na ktorom v tomto pripade nezalezi. Vy
zrejme chcete menit len frekvenciu a ta je dana nastavenim hodnoty, po
ktoru citac pocita (register PR2). U rady PIC16/18 su to tusim len
8-bitove registre. dsPIC maju 16 bit.

j.