PIC a PWM

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Říjen 1 10:38:36 CEST 2007

Ahoj,

myslim, ze tych 65kHz je trochu vela. Tam ti pomoze len CPLD. Okrem toho,
ziadny PIC nema AD s 16bitmi. Tam sa musis pozriet po inych vyrobcoch ako
Analog alebo Texas. Alebo pouzit externy prevodnik, co je asi
najoptimalnejsie riesenie.

A.

> Zdravím,
> potřebuji generovat PICem ideálně přes PWM, signál o různých frekvencích
> od zhruba 800Hz - 65KHz s rozlišením tak 14 - 16 bitů cca 1-5Hz/1bit.Na
> duty cycle mi nezáleží ten bude pevně nastavený třeba na 1:4.Koukal jsem
> teď na dokumentaci třeba k 18F2550, ale ten umí jen rozlišení 10bit pro
> PWM ( z TMR2 ),což mi nestačí. Existuje nějaký brouk, který to zvládne ?
> Plus musí mít alespoň 1 A/D 16 bit vstup.
>
> děkuji
> Miloš Šula

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk