RE: Tahání země pomocí polygonu vs. kapacity

Pondělí Říjen 1 09:57:50 CEST 2007

Děkuji.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel VALUCH
Sent: Sunday, September 30, 2007 9:35 PM
To: HW-news
Subject: RE: Tahání země pomocí polygonu vs. kapacity

vo vacsine pripadov staci uplne najvacsie zjednodusenie na doskovy kondenzator a clovek dostane aspon predstavu o rade kde sa nachadza problem.
Pre 1.5mm FR4, 1mm siroky track dlzky 1cm kapacita vychadza C= epsilon0 * epsilonr * plocha / vzdialenost = ~265 fF Zanedbali sme vsetky rozptylove kapacity a ine zbytocnosti, s bezpecnostnym faktorom 4 sme na 1pF/cm co je pre audio obvody stale pomerne malo...
b.