Infra kamery

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Listopad 30 22:08:28 CET 2007

nevim jestli to je spravne, ale infrakamera = termokamera, a sklo v okne
ma jednu teplotu, at je za nim cokoliv...
takze uvidim jednu placatou barvu + maximalne mizernej distancni ramecek
okolo ??
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Galloth
Sent: Friday, November 30, 2007 9:21 PM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: Infra kamery

Zdravim konferu,
pred nejakou dobou jsme na skole meli praktika s Inframakerou. Kdyz jsme
se snazili divat pres okno (zimni den) nic jsme na kamere nevideli. S
toho jsem si odnesl, ze sklo je pro infra kamery nepruhledne. Bratr,
student fyziky, mi ale tvrdi, ze infracervene zareni sklem prochazi (ve
velmi sirokem spektru) Chtel jsem se tedy zeptat tech, kteri maji s
infra kamerami zkusenosti, jak to je a proc jsme pres okno nic nevideli.
Moc dik

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz