Jak nabit autobaterku

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 30 15:25:08 CET 2007

Chcete nabít tu odešlou abyste moh aspoň odjet nebo nabít tu novou? V
obou případech IMHO stačí, když ji nabijete třeba na polovinu a pak ji
vrazíte do auta, kde se stejně bude dobíjet jak to nastavil výrobce
auta.

U mýho minulýho auta jsem ji tam vrazil tak jak jsem ji koupil a
nestalo se mi za cca 1,5 roku, že by se vybila a to jsem s autem vyjel
třeba jen o víkendu (obvykle nejezdim autem do práce).

P.K.