DO s plovoucim kodem a bezpecnost

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Listopad 29 19:11:59 CET 2007

Na parkovisti jsem to jiz sam videl 2x - kluk s "udelatkem"
s antenou a PDA. Ale dukaz nemam, treba jenom meril
pokryti signalem zrovna na parkovisti ;-)

Ty DO s pevnym kodem (a ze jich je !), u kterych vyrobci
hyri samochvalou, jak jsou milony (miliardy) kombinaci,
to je s odposlechem zalezitost opravdu na 3 mrknuti oka.

Zabezpecovacka jasne. Ale nekdy je problem ve vetsich
objektech, kdyz je nekdo doma (deti, seniori). A zony
taky vsechno neresi, je tezke stresovat stareho cloveka,
ze do spodniho patra rozhodne nesmi jit, jinak ho sezere
vlk (teda - dostane infarkt ze sireny).

Myslim, ze nedavat do zabezpeceni baraku aspon uz
z principu velmi problematicke prvky, ze to neni prehnane.

A s tim rozbitim okna - tim uz davate najevo jasny
nepratelsky umysl.
Kdezto kdyz se v podvecer postavite s odposlechem
nekam do podnikatelskeho gheta, kde kazdou chvili
nekdo vjizdi do graze, tak si vyrobite databazi
odposlechnutych kodu.

No a pozdeji to obejdete s vysilacem, co to udela.
Vetsinou neuspejete (plovouci kod), nebo uspejete
a rozhouka se nejaka zabezpecovacka.
No a co ? Vy jste clovek, ktery zrovna nahodou prochazi
po protejsim chodniku.

No a pokud se otevre a nic se delsi dobu nedeje, tak
jdete na navstevu. A i k kdyby Vas nahodou nekdo
prichytil, tak kdyz u sebe zrovna nemate inkriminovane
vybaveni (to ma komplic venku nebo Vy v aute), tak
jste se jen prisel zeptat, jestli nameji zajem o nakup
encyklopedii. A protoze nikdo na zvoneni neoteviral
a byla otevrena garaz, tak jste vstoupil v dobre vire,
ze tam potkate majitele a nabidnete mu sve zbozi.

rollfree