ARM modul treba i s LCD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Listopad 29 15:08:03 CET 2007

Muzete mit penez kolik chcete, ale vzdycky budou chybet. Pokud totiz
penize nekomu nechybi, tak to znamena jen to, ze vubec nevi co s nimi (a
uz vubec ne, kdyby jich mel jeste vic) a tedy ze uz mu zbytecne
neinvestovane jen umiraji. Kdyz slysim, jak nejake babicce nejaci
podvodnici vykourili pul melounu ze supliku (a ze se takove zpravy s
podobnymi castkami obcas objevuji), uplne se mi jezi vlasy hruzou, jak
muze nekdo nechat prachy takhle hnit. To same s penezi ulozenymi v
bance, kde uroky nepokryji ani inflaci a misto aby clovek z tech penez
neco mel, plati jeste k tomu poplatky. I kdyz je mi jasne, ze stary
clovek uz takhle asi nemysli, dam se prekvapit, az budu sam dedula ;).

Prachy ktere spi, jsou prachy ktere umiraji a kdyz na projekt chybi,
samy neprijdou, je potreba je obstarat. Lepsi je se rozdelit, nez
neziskat nic.

--
Jiri Bezstarosti