OT: instalace office 2007

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Listopad 29 15:04:14 CET 2007

> Proc by Windows XP nemely nahradu? To mi hlava nebere. Vsude kolem
> slysim, ze linux je alternativni operacni system a je lepsi a levnejsi
> a rychlejsi a bezpecnejsi a otevrenejsi a radostnejsi nez Windows. Tak
> to prece musi jit. Prece ti lide nelzou.
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Jestli to bylo mineno ironicky, tak je to dobra ironie. Jestli to bylo
mineno vazne, hmmmm... Argument "spousta lidi to rika, tak to musi byt
pravda" je posledni dobou nejak oblibeny, at uz se to tyka globalniho
oteplovani, nebezpecnosti jadernych elektraren, pouzitelnosti Windows Vista
nebo nepouzitelnosti PICu...

Mimochodem - na linuxu Photoshop CS2 a vyssi fakt nerozbeham, a Gimp je
hooodne slaby cajicek. Kdyby mi stacil Gimp, tak nepotrebuju rozbehat CS2
nebo vyssi a pokojne pracuju na Photoshopu 5, dal se koupit i za castku
odpovidajici cene slusneho obeda... Bohuzel tech nenahraditelnych aplikaci
je napriklad pro mne vic nez by se mi libilo. Jinak OpenOffice pouzivam i na
Windows se stridavymi pocity, kazdopadne je nehodlam odinstalovat. Zatim se
problemy vzdycky podarilo vyresit (i kdyz v nekterych pripadech jen
preulozenim do jineho formatu v MS Office, to se tyka predevsim
Calcu/Excelu.)

Pavel Kutina