instalace office 2007

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 29 12:48:22 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.11.2007 od Michal HW:

> Treba Eagle a to je trosku drazssi SW muzete mit na dvou Pc a pokud
> ho pouzivate jen pro tisk tak je zdarma.

Muzes prece klidne psat dopisy v Eagle, nikdo te nenuti kupovat
Office. Nechapu, co je tohle za argumentaci. Autor programu si
stanovil pravidla pouziti jeho software a ty nemusis s temi podminkami
souhlasit, nemusis licenci kupovat, muzes pouzit jiny software nebo
psaci stroj.

Office ma take zdarma nastroje na prohlizeni a tisk dokumentu, jmenuji
se Viewer a muzes si je stahnout z webu.

Na Office existuji take licence, ktere umoznuji jejich pouziti na vice
nez jednom pocitaci - na jednom desktopu a jednom prenosnem. OEM
licence to ale rozhodne neni, to je licence vazana na pocitac, ke
kteremu je zakoupena, stava se jeho soucasti.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz