instalace office 2007

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 08:13:11 CET 2007

28.11.07, Delphin <delphin@post.cz>:

> Média jsou hlavně v OEM verzích asi jenom na požádání a za příplatek. Pokud
> máte platnou fakturu, můžete si legálně produkt nainstalovat z okopírovaných
> médií nebo stáhnout z internetu. Musí to být pochopitelně produkt, na který
> máte platnou licenci a musíte ho používat v souladu s licencí, viz například
> omezení vyplývající z licence OEM.

Kdysi dávno jsme koupili PC 486 s Win3.1 OEM, instalačky byly na disku
a mohli jsme si je nakopírovat na svoje diskety. Byla na to i BAT
utilitka.

Nedávno jsem koupil torzo staršího PC, na skříni byla samolepka WXP
home (kupoval jsem to s tím, že to je komp včetně licence Woken),
počítadlo jsem zkompletoval, okopíroval si instalační CD,
nainstaloval, zadal kód ze samolepky, aktivoval. IMHO je to plně
legální postup, OEM licence je vázaná na PC, že se změnil majitel a
některý komponenty, to snad nemá vliv.

P.K.