AGB

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 29 00:50:57 CET 2007

Dík za odkaz, ale asi to není to co hledám. Potřebuji několik řemínků, ne
kabely za 100 tisíc :)))))))
Když čtu podobné výplody, vybavuje se mi Perpétus. Ještě není pátek, ale
nedá mi to:

Recenze několika kabelů repro i signálových.
..tieto kable, ktore spolu stoja okolo 100 tisic mi zapozical domov. Tesil
som sa ako male dieta. Vsetci ich tu ospevuju, doma sa bude diat zazrak,
urcite. Prisiel som domov, manzelka pregulila ocami ze co zasa vymyslam :-D.
Cenu som jej pre istotu povedal neskor.
Prva skladba, hmm. Hra to inac. Lepsie. Ano, je to urcite jemnejsi,
kludnejsi prednes. Prekreslenie a lokalizacia su lepsie. V predozadnom
priestore to bolo rovnake. Po vymene asi 5 CD som si uz nebol taky isty. Nie
je to az taky posun.
Druhy den:
Znova podobny scenar. Rodina spi. Zacinam.
Skusam Hiromi, Krall, Patricia, Cesky labely. Nehra to zle. Ale je to lepsie
ako to moje povodne?
Musim si to nechat rozlezat v uchu.
Vcera nastala posledna faza. Rodina znova spi
Dosli mi 3 nove CD. Testujem. Su ti labely, ktore nepoznam a nemam
napocuvane. Hra to super. Ten klud, super, ziadne dunenie. Je to vymakane.
Asi o 23:00 menim kable a zacinam balit. Tocim vodovodne hadice, a ukladam
signalove kable do obalov ako na zlate retiazky.

Myslím, že pro pohon počitadla bude stačit i "řemínek" ze zavařovací
gumičky, aniž by to mělo vliv na rozmazání zvuku a lokalizaci klarinetu.
AZE