ADMIN: Dulezite Re: OT: Dorucovani zprav do konfery.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Listopad 28 20:20:01 CET 2007

No vzhledem k tomu, ze admin nesedi u PC porad tak zpetne uz to nema
onen vychovny ucinek a tak na to prdi. Jestli narazis na probihajici
thread o MS Office. Grrrrr...

Ted k tomu dorucovani. Prosim abyste venovali pozornost tomu z jakeho
uctu odesilate maily do konference. Bezne se stava, ze mi nekdo pise, ze
mu chodi maily se zpozdenim a nakonec se zjisti, ze odesila z jineho
uctu, nez na ktery prijima. Takove maily pak server pozastavi a posle mi
mail zda souhlasim s rozeslanim. Maily (z adres inych nez
registrovanych) chodi me a p.Olmerovi (nevim zda jeste nekomu z HW.cz) -
pokud je nekdo z nas nepotvrdi tak se nerozeslou. Ja na to povetsinou
kaslu a rovnou maily mazu - chodi toho pomerne dost a nedelal bych nic
jineho - takze predpokladam, ze to propousti p.Olmer.

Admin