OT: MCU v novem kabate

Kosta (mk) info@mcu.cz
Středa Listopad 28 19:59:24 CET 2007

Toz se mi konecne podarilo rozebehnout dlouho slibovanou novou verzi
www.mcu.cz/bw/
Zatim jsem tam umistil stary obsah MCU (clanky), uzivatelske ucty (je nutne
si nechat vygenerovat a zaslat nove heslo). Diskuse a komentare k clankum
bych chtel prekopat do konce roku.

Zaroven mam velkou prosbu - jiste jste si vsimli, ze nektere clanku chybi,
jednak je to dano tim, ze na nektere jedince jsem proste a jednoduse uvalil
klatbu. Druhak, nektere clanky byly jiz tak trochu mimo mysu :)) Ale
predevsim jsem omylem (chapej - vlastni blbosti) a chyne zadanym SQL dotazem
zrusil cast pridpevku. Nektere jsem jeste dohledal, ale dalsi proste chybi.
Takze prodim autory o jejich opetovne zaslani, pripadne pokud je mate nekdo
miźkopirovan, ta k bych tez pozadal.

Na serveru doslo k rade zmen -   byla znacne rozsirena jeho funkcionalita
prechodem na novy redakcni system.
To si ale vyzada ponekud rozsahlejsi mnozinu spravcu - admimu(moderatoru),
kazda pomocna ruka je vitana  (pardon - skoro kazda, nektere jsou v klatbe)

S pozdravem
Kosta (MK)