CERN pozvanka na seminar Brno

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Listopad 28 18:01:02 CET 2007

Ne tak uplne. Snad v 99% delal mechaniku do toho co by se dalo nazvat
robotem a s cim jsem mel co do cineni (at uz hracka, nebo vyrobni linka)
nekdo jiny, byt treba kolega, ale ne ja osobne. Stejne jako musime my
verit CERNu, ze vedi co delaji, stejne tak ja (pochopitelne v mnohem
mensim meritku) musim verit lidem pres mechaniku.

Nicmene jak vidim kolegum robotikum pod poklicku, cistici robot k necemu
podobnemu (i kdyz zase ne tak vedeckemu, ale mozna pro o to vetsi
sajrajty) se pripravuje. Je az s podivem, kolik je mist, kde se da s
vyhodou nasadit robot (i kdyz treba to je jen dalkove rizene vozitko pro
nejakou spec. praci) a cloveku to nedojde, dokud s tim nekdo (koho to
trapi) neprijde.

Jinak bych umel pomoci s hadrony. To mi jich posledne vypadlo z hadru
tolik, ze jsem musel vzit novy hadr a ten stary zahodit, takze uz vim
jak na to a tim take predpokladam, ze k cisteni v CERNu mam dostatecnou
kvalifikaci ;).

--
Jiri Bezstarosti