zaslani balicku do Ruska

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Listopad 28 00:33:41 CET 2007

Poku máš možnost v Praze tak asi mezinárodní pošta na Praze 5 viz google apod. Posílal jsem i do Koreje a nebyl s tím problém. Jsou tam samozřejmě i celníci.
Jindra Polívka
  ----- Original Message -----
  From: Dee Jay
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Tuesday, November 27, 2007 10:46 PM
  Subject: OT: zaslani balicku do Ruska

  Zdravim vsechny

  je to sice OT ,ale porád tu nekdo,neco,nekam nebo odnekud posila a tak se treba dozvím jak dostat balíček do Ruska :-)
  Nejde o komercni zasilku, spise o dar, nejakou literaturu atd... Chtel jsem to poslat pres Ceskou postu, dali mi nejakej papir co
  pry musí vyplnit celnici - moc to nechápu,takze uvitam pripadné zkusenosti a postrehy.

  díky

  DJ