LED jako osvetleni + ucinnost TR transformatoru / PZ ?

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Listopad 26 17:19:54 CET 2007

Ja teda nevim, podle navodu jsme tocil jak sileny a jediny co jsem vytocil
je napis
Philips 60W :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Monday, November 26, 2007 5:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED jako osvetleni + ucinnost TR transformatoru / PZ ?

 26.11.2007, 17:06:07
dobry den

To vezmete krabicku od zarovky (mozno i se zarovkou) a otacite s ni
tak dlouho az tam najdete napsano jakej ma ta zarovka svetelnej tok.
Pro klasickou 100W to bude cca 1000-1100 lm.
Potom vyhledate datasheet prislusne LEDky a v nem rovnez udaj o jejim
svetelnem toku. Treba 150 lm.
No a zbytek jsou kupecke pocty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz