LED jako osvetleni + ucinnost TR transformatoru / PZ ?

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Pondělí Listopad 26 15:04:09 CET 2007

Nedoporučil bych, páč:

1) Světlo je dosti bodové (to by vadilo v případě náhrady za žárovku, ve srovnání s bodovkou to vidím zhruba stejně).
2) Cena je dosti vysoká. I když úspora energie není zanedbatelná (cca 4W či 8W), přesto se mi jeví lepší bodovky, které stojí pár kč a seženete je kdekoli.
3) Mám tu oba typy 3000 i 6500K. Svítí docela věrne, podle typu (bílá či teplá bílá). Světle není nepříjemné pro oči.

Já bych to viděl jako ideální světlo pro pracovní stůl. Tím, že je LEDek více (např. 8W modul se čtyřmi 2W LED) je světlo více rozprostřeno. Světlo je silné a svítí dost intenzivně. Ale na nic jiného bych to asi nedával.

Stejnou práci ale odvedou i tři bodovky, které si navíc můžete směrovat.

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com