RFID ctecka.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Listopad 26 14:19:00 CET 2007

Nasadil jsem techto RFID modulku z Elatec zatim par kusu (snad okolo
20ti, nebudu to ted hledat presne) a jeste nebyl zadny problem. Dosah
asi tak 10cm. Pouzivam s MCU PIC pripojene po seriaku v CMOS a dal uz to
pro Vas neni zajimave ;). V jedne budove to dokonce prezilo zatopeni,
obalene to bylo peknymi ..., odeslo v tom baraku ledacos, ale ta ctecka
prezila, tedy pouzdrena je dobre.

Jednou jsem se desne divil, ze cte kartu nejak divne. Pak jsem prisel na
to, ze pod zarizenim mam krabici, ve ktere jsem nechal druhou RFID kartu
;))). Zda se to legracni, ale trapilo mne to dobrych par minut. Holt za
blbost se plati, v tomhle pripade alespon casem a psychickym zdravim.

Ono i oznaceni v Elatecu proslo zmenou, takze jsem je drive objednaval
pod jinym oznacenim nez dnes, ale je to stale totez.

Dobre reseni to je, ale pouze v pripade, ze potrebujete od karty jen
jeji ID, tedy jen ze chcete RFID karty pouze pro identifikaci.

Protoze se karty prodavaji minimalne po 200ks (alespon v Elatec), tak
kdyby nekdo potreboval, mohu vypomoci kusovkou (klidne 1ks, stejne jako
treba 50ks). Mam jich tolik, ze jsem je uz chtel nalepit do rastru a
jezdit po nich malym robotkem, ze si bude cist pozici podle mapy ID
prave ctene karty pod nim ;). Jsou bile a neprodavaji se po mene asi
proto, ze by uz pak nemusely byt uplne ciste pro nejake potisky atp.
Takze pokud by nekdo chtel tu kusovku, at radeji pocita s tim, ze to je
dobre tak k prilepeni samolepky, nejakou absolutni bezprasnost a totalni
cistotu u kusovky vytazene z baliku, lze zarucit tezko.

--
Jiri Bezstarosti