Rucni ovladani pres hlinikovou skrin.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Listopad 26 13:50:51 CET 2007

V novem vyrobku ma byt rucni ovladani pristroje co ma byt oddeleny od okolniho prostredi.
Bude to vypadat takhle (to je dano a neda se to zmenit).
http://sweb.cz/ing.kotlaba/magnet.JPG
Tak shanim vhodne magnety od spolehliveho dodavatele, budu to potrebovat nejak vyzkouset,
musim zjistit na jakou vzdalenost to jeste funguje aby se to spolehlive spinalo a rozpinalo atd.
Je tu nekdo od koho pripadne tahat rozumy?
Take by se hodila nejaka udelatka na zkouseni, jednak na promereni magnetu jednak na simulaci
jake magneticke pole dokaze to cidlo vybudit (nejaka civka do ktere se bude poustet urcity proud?-.