Dalsi hocus pocus

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Pondělí Listopad 26 11:07:58 CET 2007

Nehnevajte sa, no pripadá mi to ako profesionálna deformácia. Zďaleka nie
každý má takéto záujmy. Práve väčšina z nás potrebuje mail napísať a niekam
poslať.
Ak si chcem dať na raňajky chleba s kakaom, nechovám kravu na mlieko ani
nepečiem ten chlieb (a zo zrna dopestovaného na vlastnom pozemku).
Niečim sa živím a za zarobené peniaze si ostatné k životu kupujem. Napríklad
že je aj nejaké SMTP kľudne nechám iným. Nechápem prínos pre mňa, ak by som
to riešil na vlastnom PC.

                                                Milan  Mlynarčík