Odbocka na zbernice

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Neděle Listopad 25 21:46:01 CET 2007

Pavel wrote:
> Muzu se zeptat jak dlouhy ten CAN mate a jestli musi byt opravdu stineny?

Celkova dlzka bude aj 50m hadam, a musi byt tieneny, je to vyslovna
poziadavka zakaznika, bude to v nejakom specialnom vozidle, kabel ide
napr. do frekvencneho menica k 150kW elektromotoru.

> Pokud u Vas neni nejaky problem s mistem, zkusil bych se podivat po malych
> samoreznych konektorech, na sbernici dat samice, a na odbocujici vedeni pak
> samce.

Jaky maly samorezny konektor mate na mysli? Canon DB9 sa mi zda
zbytocny, ked taham len 2+1 drat...

Len ako perlicka: samozrejme, ze som najprv googlil, ale asi neviem tie
spravne formulky. Na 'two wire bus tapping' a podobne sa naslo zopar
patentov, ale ziadne hotove vyrobky. Zrejme take nieco potrebuje viacej
ludi, niektori uz aj vymysleli ako by to mohlo vyzerat a tak si to
rychlo dali patentovat, takze teraz uz to nema kto vyrabat :)))

Richard Balogh