microATX board D201GLY2 - prvni dojmy

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Listopad 24 19:31:28 CET 2007

Zdravim,

od vcera mi tady ta deska zkusebne jede na stole a mam z ni smisene
pocity. Ta rozladenost je jen kvuli jednomu z parametru a tou je
spotreba a z toho vyplyvajici teplota.

Mam osazeno 512MB RAM, stary Maxtor 4,3GB a CD-ROM LG 52x a krmim to
zatim 300W ATX zdrojem.

V teto konfuguraci to v klidu bere 47W a teplota CPU (jen pasiv ve
volnem prostoru) je 67stC a chipsetu 49stC. Pokud se to zavre do bedny
musi to byt jednoznacne nalezite chlazeno jinak se to zarucene upece.

Co se tyka vykonu tak nelze rict jedine krive slovo proti (a to ten
stary disk velmi zdrzuje) a kliden bych si to dal doma na stul jako
pracovni PC. Jedou mi na to ted XP Profi se spustenym uzivatelem a jeste
vzdalene pripojeni naprosto bez zavahani. Neni problem pres RD vzdalene
prehravat video.

Jelikoz jsem na tom disku mel nainstalovano Ubuntu 6.10 Server pichnul
jsem ho tam a najelo komplet vsechno az na jednu vec a to byla sitovka -
nijak vic jsem se tim nezabyval a hned to preinstaloval na XP - takze
netusim zda je realne rozjet sitovku SiS 900 treba na novejsim jadru.

Takze deska urcite vyborna, ale netusim co Intel v tomto segmentu
sleduje tou spotrebou. Nakonec jedinou vyhodou proti bezne desce je jen
ta cena a rozmery - cena MB, CPU a RAM jen cca 1800-2000Kc.
Asus M2A-VM neni zase o tolik vetsi, spotrebou je to srovnatelne pri
osazeni 2x vetsi RAM a dvoujadrovym procesorem. Pri dvojnasobne cene.

Nevim co si mam o tom myslet...

--
Radek Vicek