D/A převodník R-2R

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Listopad 24 13:11:16 CET 2007

pouzite namiesto 10k 2x22k paralelne a uvidite ako sa zmeni kvalita :-)
Vid prispevok od p. Andela. Takisto by sa tam zisiel nejaky
rekonstrukcny dolnopriepustny filter. Takto ide do vystupu vsetko z DA
prevodu aj z digitalnej zbernice. Je tam sice potenciometer a 100n
kondenzator, ale takto by som to osobne nerobil. Nieco fixne a najlepsie
aj spocitane ;-)
http://www.analog.com/Analog_Root/static/techSupport/designTools/interactiveTools/filter/filterW.html?opamp=AD8510&order=2&type=Lowpass&type2=0.25dB%20Chebyshev&fc=11000&fs=&topo=Sallen-Key%20LP&vpp=1&slew=2E+7&fmax=&vs=5&vs_sign=&vcomm=0&gain=1.0&spt=active
Operak tam uz aj tak mate...
b.