lustrsvorky

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Listopad 24 10:35:14 CET 2007

copak tech plisku, ale prurez toho styku je opravdu maly. Co s tim udela oxidace za par let?
  ----- Original Message -----
  From: Filip Kotoucek
  To: HW-news
  Sent: Saturday, November 24, 2007 10:24 AM
  Subject: Re: lustrsvorky

  tuhle jsem po jednom elektrikarovi nasel wago svorky na 380V vedeni ve skladu uhli a drivi
  to ze se to zarezava je jedna vec ale prurez tech plisku uz asi nebude uplne optimalni

  Ales Prochaska wrote:
Mne to pripadlo jako dobry napad, jako ze je to porad dotahovane
konstantni silou te pruziny. Ale to je jen moje teoreticka uvaha.

Ales Prochaska

  No nevim, wago svorky pouzivame v technologickych zarizenich, ale to jsou
vetsinou male proudy. Nedovedu si predstavit pres wago svorky pripojit treba
sporak a chtit aby ten primacknuty drat vydrzel 20 let. Tam bych dal sroub a
poradne pritahnout. Na svetla klidne cokoliv.
Andel