OT: ako imitovat vo Win klavesnicu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 23 23:10:54 CET 2007

No pochopil som to tak, ze Wek si len povzdychol nad DOSom, akoze tam
by to vedel urobit..

WM_KEYDOWN/UP maju mat v lParam aj scancode klavesy. Bity
16-23	Specifies the scan code. The value depends on the original
equipment manufacturer (OEM).

Ktore programiky to ako vyplnaju, tazko povedat, ale ak si niekto bude
programovat vlastnu utilitku, tak si to spravi poriadne. Inac je
pravda, ze tento par sprav sa posiela pri "nonsystem" klavesach, co je
myslene, ze nie je stlaceny ALT. Okrem scancodu je hlavnym parametrom
virtual key code.

Druha moznost je posielat priamo WM_CHAR, kedy je hlavnym parametrom
priamo ASCII hodnota znaku. Okrem neho je opat moznost (ako pisete, pre
niektore cielove aplikacie nutnost) vyplnit scancode atd... V tejto
sprave je 1 bit vyhradeny aj na ALT.

Ciernym konom bude ale asi tato funkcia, ktoru som teraz objavil, hoci
minimalne poziadavky su Windows 98, Windows NT 4.0 Service Pack 3

The SendInput function synthesizes keystrokes, mouse motions, and
button clicks.

miro