OT: Jak elektronikou proti hlodavci

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 23 19:21:35 CET 2007

Hehe ja umim biologii (a taxonomii) dodnes velmi dobre (tim pozdravuji
profesorku Belkovou), ale az Vam ta selma prehloda cerstve polozeny 30m
stineny twist a drahy koaxial tak ze se z toho da pouzit tak maximalne
30m kousicku velmi rychle jeji zarazeni preklasifikujete - ja jsem ji
hned od zacatku radil mezi prezvykavce a vselijake domaci vsezravce
chovane na maso. Takze to oznaceni hlodavec je jeste velmi mirne.

Radek Vicek