Kamerove systemy - zkusenosti,skoleni?

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Listopad 23 14:57:16 CET 2007

Zdravim pritomne,
mel bych zajem rozsirit cinnost o montaz kamerovych systemu, avsak mam v
tomto obrou minimum praktickych zkusenosti.. Jde mi hlavne o to, ze
nevim, jaka kamera je kam vhodna, abych nedaval drahou kameru kde staci
obyc a naopak zase nepodcenil kvalitu a zakaznik nebyl nakonec spokojen.

Nabidka je siroka, kazdy uvadi super, jeste lepsi a nejlepsi, ale jaka
je pravda?

Existuje nejaka firma, ktera se zabyva skolenim a prezentaci techto
systemu, abych si mohl napred, nez se do toho pustim zdarma nebo za cenu
skoleni nektere typy "osahat" jeste nez nakoupim hromadu smejdu ?
Je mi jasne ze dnes hodne firem zbozi zdarma predvede nebo zapujci, ale
zajimaly by mne konkretni zkusenosti.

Abychom nezatezovali konferu timto asi ne prilis zajimavym tematem,
muzete psat i soukromne..

Dekuji a preji prijemny vikend
Petr S.