OT: Jak elektronikou proti hlodavci

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Pátek Listopad 23 08:55:30 CET 2007

Děkuji za všechny příspěvky. Podařilo se vám ještě více zhoršit moje obavy. :-)
Naštěstí dnes v noci jsem spal. Buď to bylo včerejším nevyspáním nebo odešla dál. Třeba jí skutečně
vadilo ti pískání, které jsem nechal zapnuté. To je ale asi přehnaný optimismus, že? Funkčnost zařízení
mi potvrdil známý mladík, který se okamžitě po vstupu do místnosti staral, co to tak strašně píská.
Tím jsem alespoň prakticky potvrdil, že mladí lidé mají lepší uši. Zase ale vyvstala obava, jestli se
nenastěhuje nějaká starší nahluchlá myš.