OT: Homemade perpetuum mobile, was: termoelektricky generator

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:48:04 CET 2007

Existuje a docela spolehlivě, neboť lidská blbost je neomezená a nepochybně
v tom jedou i ti, kteří o těchto ivesticích "do výzkumu" rozhodují.
"25.9.2003, teletext ČT1, strana 164:
Kraj zaplatil projekt perpetua mobile.
Téměř 400.000,-Kč dostal od zatupitelů Moravskoslezského kraje vynálezce
Jiří Eliáš, který jim předložil svou vizi generátoru na štěpení vodíku.
"Stroj bude štěpit vodík, tím se vytvoří energie, kterou zase použiji na
štěpení. Půjde o ekologický zdroj levné energie", vysvětlil vynálezce.
Podle odborníků ale krajští úředníci peníze vyhodili. Je to perpetuum
mobile. Nemůže to fungovat, tvrdí.
Zástupce hejtmana Josef Jalůvka (ODS) uvedl, že peníze žadatel dostal na
přípravu projektové dokumentace, kterou použije pro získání prostředků z EU.
"Myslím, že to může fungovat", dodal.
P.S. Shodou okolností mám v ruce kopii odborného posudku jisté autorizované
energetické společnosti. Hádejte jaký je závěr.
Vynálezce předpokládá účinnost procesu 2300%...... aneb energie z ničeho.
Nebo je všechno jinak? Malá domů? To snad ne...
AZE

Perpetum mobile existuje. To se vymysli teorie, vyberou se na to penize
jako nejake dotace, granty a ja nevim co jeste, no a az se papirove
utrati, zjisti se, ze princip nefunguje. Vysledkem je ale to, ze si za
ziskanou castku muzete koupit energii, kterou mate vlastne zadarmo.

A pak ze neexistuje. Jen jde o verzi tohoto zarizeni aplikovanou na
ekonomii ;))).

--
Jiri Bezstarosti