OT: Jak elektronikou proti hlodavci

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 22 20:14:32 CET 2007

Ty tusim a priori predpokladas, ze skape...

Ale to moze byt velky omyl! Geneza imunitneho systemu mysi totiz mohla
medzicasom dosiahnut uz velmi vysokeho stupna adaptability, ze nepomaha
uz vobec nic. A tak neostava nic ine, len tieto mysi trpiet a skusat
najst nejaku vhodnu vzajomnu symbiozu spolunazivania... :-)

A.