OT: Homemade perpetuum mobile, was: termoelektricky generator

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 22 12:09:03 CET 2007

Ja nad tim moc nepremyslel, jen jsem bral vodu jako surovinu, ze ktere
se da udelat palivo....
Stejne jako z ropy frakci mam uzitecna paliva  a naklady na jeden litr
vyrobeneho benzinu jsou urcite mensi, nez  cena prace, krerou lze ziskat
vyuzitim onoho litru benzinu treba v motoru...

Az  bude treba jednou znam zpusob, jak jednoduze rotrhat vazby H a O2 ve
vode a rovnou udelat vodik a kyslik  mnohem jednodussi cestou, bude se
voda brat take jako palivo....    :-)

Co se tyce perpetua mobile, taky jsem mel  na zakladce jedno vymyslene
- s kulickami v sikmych komurkach v obehovem kole: viz obrazek...

Jake bylo strasne sklamani, kdyz jsem to z  kartonu slepil, nahazel do
toho kulicky z loziska ...A NIC.....!!!    Bral jsem to tenkrat jako
podraz od fyziky  :-)