prevodnik RS232-TTL do krytky DB9

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 08:43:36 CET 2007

> Mno, vyhovelo, nevyhovelo, pekne to je, o tom potom - ale co to
> skarede cisielko v ramceku nad obrazkom? ;-)

No myslim, ze s tim cislem by se neco dalo delat, zalezi na tom kolik
toho potrebujete.
Asi taky reknu kolegovi at tam dolni ceny na vyssi mnostvi...

> Ale na uvod to pekne je, nevravim ze nie. Akurat ze potrebujeme len
> napajanie zvonka a ziadne prepoje okrem Rx/Tx/GND; presnejsie
> povedane, je to debilna aplikacia kde je na tych ostatnych pinoch
> nadrotovane cosi ine a nemalo by sa na ne nic pripajat.

Opet se muzeme dohodnout. S odberem napajeni z DTR a RTS neni problem,
se spojenim DTR, DSR a DCD uz to bude horsi ale urcite to taky pujde.

> Mno, asi to uz nepatri sem do konfery, ze... :-)

To uz asi ne, uz si tu delame az moc reklamu. Napiste primo Papouchovi
kolik toho potrebujete a jak (ne)zapojene to ma byt.

Pavel