termoelektricky generator

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Listopad 22 07:08:54 CET 2007

On Wed, 21 Nov 2007, jan.kuba wrote:

> Proč perpetum mobile? Asi jste to špatně pochopil, nebo jsem to špatně
> popsal.  Na výrobu vodiku je třeba  elektrická energie. Ta se získá
> roztáčením generátoru. Ten generátor pohání ( roztáčí)  spalovací motor.
> Ten motor používá jako palivo vodík ( třeba i s kyslíkem)  Takže motor
> natočím ze zásoby vodíku a on už si pak sám vyrábí energii na rozklad
> dalšího vodíku z vody . Pokud energie z vyrobeného vodíku je větší než

To jsem nekde videl - mala motorka, misto zadniho kola dynamo. Dynamo
rozkladalo ve flasce vodu vysledny plyn sel hadickou do karburatoru.
Ono to jelo. Autor tvrdil ze to jede na rozlozeny vodik a kyslik, nicmene
pouzil normalni karburator a dal si to prisavalo vzduch. Take psal ze
elektrody jsou uhlikove a ze ubyvaji.

Jinymi slovy nejede to na vodik a kyslik ale na vodik a svitiplyn (CO),
kyslik se dodava ze vzduchu . Takze zadne perpeetum - musi se tam sypat
uhli. Kazdopadne uhli taky neni extremne drahe palivo - treba by se takhle
dala nahradit ropa a jezdit na cerne uhli..