termoelektricky generator

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Listopad 21 23:20:21 CET 2007

Jednoduse, vy vezmete 1kWh eletricke energie, tu vrazite do vody a at vam prejeme ziskate vodik jehoz spalenim ziskate opet 1kWh tepelne energie, nechme ted stranou ze v realu to bude podstatne mene.
Tepelnou energii se pokusite premenit na elektrickou a pouzijete k tomu Carnotova cyklu (klasicky tepelny motor) jehoz ucinnost =1-(T2/T1), jinak receno vzdy mensi nez 1.
Suma sumarum to nemuze fungovat, protoze voda neni palivo a ucinnost vsech casti vaseho cyklu je nizsi nez 1.