termoelektricky generator

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Listopad 21 23:09:08 CET 2007

Ehm tu nejde o palivo ale o zakon zachovani energie.
Zkratka tu energii co vlozite na rozklad vody je vetsi ,nez kterou
ziskate zpet jejim spalenim ;-)
To znamena musel byste jit koupit do drogosky vodik a  outfuu do zasoby,
po spotrebovani by se proces zastavil.
Tzn. je lepsi ten vodik a kyslik rovnou spalit v krbu obyvaku a usetrite
cas na experimentech ;-)
LK